1402-11-07 12:48
241
0
88534
معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

۱۵۰ جلد کتاب ویژه مراسم اعتکاف در گرگان اهدا شد

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از سوی این دستگاه اجرایی تعداد ۱۵۰ جلد کتاب به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان به‌ منظور اهدا به معتکفان تقدیم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، جواد قربانی با اشاره به اینکه آیین اعتکاف فرصتی برای خلوت با معبود در خانه خدا و راهی برای رسیدن به حقیقت ایمان است، گفت: به مناسب برپایی مراسم اعتکاف از سوی این دستگاه اجرایی، ۲۲ عنوان کتاب به تعداد ۱۵۰ جلد و به ارزش ریالی بیش از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان به‌منظور اهدا به معتکفان تقدیم شد.

وی افزود: همچنین ۶۰ جلد کتاب در ۵ عنوان نیز به معتکفان حاضر در مراسم اعتکاف «پرواز در ملکوت» که ویژه جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی بود نیز از سوی این دستگاه اجرایی اهداشده است.

جواد قربانی ادامه داد: فضای معنوی و انسان‌ساز اعتکاف با دیگر ایام سال قابل توصیف نیست و مجالی است به‌خصوص برای جوانان که از این فرصت معنوی نهایت استفاده را ببرند و در کنار اعمال اعتکاف، در صورت امکان ولو برای دقایقی دست مطالعه بزنند.

وی فضای معنوی و گردهمایی انسان‌ها در ایام اعتکاف را فرصتی برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه‌ها و نیز امیدآفرینی برشمرد و گفت: طعم شیرین عبادت وقتی همراه بامطالعه هدفمند شود و این امر مطالعه اگر تداوم یابد می‌تواند تعالی اندیشه را به ارمغان بیاورد.

منبع: ایبنا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.